• Login
010 818 3006
 

eBusiness Management en Consultancy

Vanwege de ruime ervaring die Data Circle heeft op het gebied van eBusiness, herkent Data Circle waar de knelpunten zitten en belangrijker nog, weet hoe ze op te lossen zijn.

Kennis- en ervaringsgebieden zijn:

  • Artikeldata structureren en verrijken. Data Circle kan ook voor de u de artikeldata kant en klaar aanleveren in het door u gewenste formaat. Indien er geen PIM / PDM systeem is, kan Data Circle een PIM systeem leveren of u helpen met de selectie en implementatie daarvan.
  • WebShop verbeteren of een volledig nieuwe webshop selecteren en implementeren.
  • Een standaard zoekfunctie heeft elke webshop wel, echter het komen met een zoekresultaat op basis van de klantbehoefte is een hele andere methodiek. Onze zoekmachine ‘denkt’ als een goede verkoper die de klant door en door kent. Deze zoekt derhalve over verschillende data bases en maakt onder meer gebruik van CRM en ERP informatie.
  • CRM is het kloppend hart voor de klantdata. Niet alleen de complete NAW-gegevens, maar ook uitstaande offerte, omzet informatie, concurrentie informatie, voorkeuren van de klant, etc. CRM vormt ook een belangrijkste basis voor eMailmarketing.
  • EDI is het automatiseren van de berichtenstromen tussen u en de klanten en tussen u en de leveranciers. Het gaat dan om onder meer orders, orderbevestigingen en verzendbevestigingen. Belangrijk onderdeel van de berichten is ook het uitwisselen van artikeldata, dat wordt onderverdeeld in de commerciële informatie en de productinformatie (pricat en prodat). Naast de traditionele EDI berichten is het ook mogelijk om pdf bijlages als EDI-orders te verwerken.